From A Whisper To A Scream

ÅÅÅH MINA SMÅ PLUTTUNGAR!

Jag satt just och läste några av mina gamla blogginlägg och jag blev faktiskt glad.
Jag vill kunna läsa inlägg härifrån när jag blir ännu äldre (Jag är 17 nu. Inte gammal. Bara så ni som inte vet, vet) och bli påmind om mitt förbannade liv som tonåring. Jag vill kunna läsa om vilken liten skit jag var som trodde att jag skulle komma någonstans genom att titta på serier istället för att göra läxor..(jag ser mycket serier, och det vet många om, men jag gör faktiskt mina läxor!).
Det här är ju som en liten dagbok. Fast det är inte bara jag som kan läsa om mitt hormonfulla liv utan hela världen. Det spelar ingen roll om det bara är jag som läser min egen blogg, eller om det är flera hundra, bara jag har CHANSEN att dela med mig. Det är faktiskt skönt att skriva av sig lite ibland. Och sen är det bra att ha en blogg där man kan uppdatera andra som man kanske inte träffar så ofta, vänner från andra länder, städer..

SÅ NU JÄVLAR SKA JAG TA TAG I DEN HÄR "SKITEN"!

För att komma igång lite kanske jag ska börja med en frågestund.. Vad säger ni om det? Det var riiiiiktigt länge sedan jag hade en frågestund och sen dess har det nog hänt en del!
Fråga mig om ALLT! Vad fan ni än kommer på. Hur roliga, tråkiga, randoma frågor som helst. Jag lovar att jag svarar på allt, så.. 

FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA!
FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA!
FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA!
FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA!
FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA! FRÅGA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0