Drowning On Dry Land

Ååhh, jag blir tokig på min mobil alltså. Den ska alltid strula. Nu vägrar den att skicka iväg mina sms. Det kanske dröjer en timma eller nått innan dom kommer iväg. Skitkul, mobiljävel.



Blev ingen skola idag heller, så nu sitter jag här, bored out of my mind. Förhoppningsvis så missar jag inget viktigt. Engelskan och svenskan missar jag väl knappt något på eftersom att jag redan har betyg i dom ämnena, men det skulle väl vara psykologin isåfall.
Lyckades läsa ganska många sidor i psykologiboken igår trots att jag hade världens jävla huvudvärk. Dock somnade jag så fort jag hade lagt ifrån mig boken, haha.



I vanlig ordning så får det väl bli lite Grey's Anatomy nu. Har verkligen inget annat att göra.
Grey's Anatomy och sängen. Mitt kall här i livet ♥ ....





Hahaha, gulligt va? Åh, saknar min tönt





Kommentarer
Postat av: Rebecca

awww söt!! krya på dig!

2011-09-07 @ 10:34:23
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0