Don't Stand So Close To Me

Jag väntar till lite senare ikväll eller imorgon med att svara på frågorna från frågestunden, bara så ni vet!

Idag har väl varit en helt okej dag i skolan. Dock har jag inte mått så himla bra, jag är nämligen förkyld. Har varit det sen i fredags och känt mig så himla rastlös, inte gjort ett skit så jag åkte till skolan ändå bara för att ha något att göra och för att inte missa något. Inte för att jag skulle ha missat något just idag, men det visste jag ju inte imorse. Vet inte om det var en så bra idé att åka till skolan, eftersom jag inte har blivit frisk än, för det känns inte precis bättre nu..

Iallafall så har jag idag upptäckt att en av våra lärare är riktigt otrevlig ibland. Usch.
Har inte hänt mycket mer än så. Det var äcklig mat så jag köpte mig en cola och chokladboll efter lunchen, hehe. Jag hade dessutom en håltimma på ungefär 1½ timma då jag satt och gjorde absolut ingenting. Alla andra hade matte. Kul.

Fisrumpor ♥


Idol 2011 btw!
Detta är min favorit från igår:

Nu ska jag snora ner någon. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0