What's Your Lucky Number?

Äntligen klar med tvätten!
Nu kan jag bara ta det lugnt. Ska nog se Smallville innan "Fyra Bröllop" börjar 19.25 följt av "Herr & Fru" och efter det börjar "21" på 6an så den tänkte jag att jag skulle se också.


Imorgon har jag bara 2 lektioner, engelska och matte sen drar jag hem och väntar på min älskling! Och mot kvällen blir det biomys ♥
Jag är inte säker på att jag kommer blogga något mer innan söndag, så jag säger redan nu att jag och Marcus åker till Holmsund på lördag och leker med lite buddies. He blir fint!

Ha en trevlig kväll allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hata inte holmsund!:D kanske ser dig då ju;d

2011-05-26 @ 19:35:44
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv: men de är typ en lekstuga eller asså de va typ ett miniland med massa små hus sen va dom inredda också, haha :D

2011-05-26 @ 19:44:31
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0