"Vi Är Alla Änglar Med En Vinge. Flyga Kan Vi När Vi Omfamnar Varandra"

Jaa.. nee hörni.
Den här lilla köttknölen bakom framtänderna som kan svälla upp när man har bränt sig ni vet? Den har svällt upp på mig... Det gör jätteont. Lite apelsinjuice på det gör det fint!

Jag har gjort klart keynoten och sett OTH nu, men jag har INTE kommit igång med matten.
Fastnade framför tvn nu när "Klockan åtta hos stjärnorna" började. Kanske får liiite gjort innan jag går och lägger mig. Annars har jag ju tid till att plugga på håltimmen och efter skolan imorgon.



Alltså om ni bara visste hur sjuuukt mycket jag längtar till jag flyttar hem igen!
Självklart kommer det bli tråkigt att lämna alla här, det har jag ju sagt, men ååååååååh, jag orkar inte mer! Vill hem NU NU NU!!!

Nu säger jag godnatt för jag kommer inte blogga mer ikväll.
Så... Godnatt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0