Too Much To Handle

Jag, som säkert väldigt många andra, är så himla less på skolan just nu.
Det är bara typ, 22 dagar kvar till sommarlovet men ändå så himla mycket kvar att göra i skolan.


* Bl.a så tror jag att jag har nationella i franska imorgon. Hörförståelse. Jag är verkligen sämst på franska och kommer faila hårt.
* Jag fick IG på mitt senaste matteprov och det känns inte sådär jättekul. Jag har nationella i matte snart också. Får jag inte godkänt så vet jag inte vad jag gör.
* Jag måste vara klar med min svenskaredovisning till på torsdag och
* fördjupningsarbetet i medicin på fredag.
* Sen ska samhällsuppgiften vara klar efter lektionen på måndag också och den är faktiskt jättesvår enligt mig..
* Sen måste jag göra läsförståelsen samt den 3e delen i franskan någon gång också eftersom att jag var sjuk när de andra hade det.

JAG ORKAR INTE!!!!

Tror jag tar en bloggpaus. Kanske bloggar på fredag eller söndag igen.
Hörs isåfall då. Puss&kram!




Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: omg!! så jääävla niceee!!! grattis eller vad man ska säga!:D tacktack!! känns som att denhär delen kommer va sjukt svår!:(

2011-05-23 @ 21:27:24
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0