The Man Who Sailed Around His Soul

Alltså det här vädret... Jag önskar att jag hade en uteplats. Det hade varit toppen.
När jag kom hem från skolan så la jag mig i dörröppningen men jag låg bara där en liten stund för det var inte så jätteskönt att ligga på skarven (vilket fult ord... heter det ens skarv? Ni vet, den där träpinnen som sitter under dörren. Eller är det något helt annat?)

Jag älskar lärarkandidaten i franskan som jag haft 3 gånger nu. Hon är närvarande på mina lektioner och hon får mig faktiskt att förstå saker och ting. Dock har hon inte hunnit lära mig allt som jag borde kunna efter det här läsåret, men jag kan mycket mer nu än innan då när jag hade Kerstin, SOM ALDRIG ÄR PÅ LEKTIONERNA!
Hur kan hon tro att jag ska lära mig allt själv ?!

Anyways..
Det är onsdag idag och det betyder att det har kommit ett nytt avsnitt av OTH och Glee, så jag tänkte se OTH till en början. Sen måste jag räkna lite matte och göra klart min keynote till historian, och senare ikväll kanske jag ser Glee.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Menar du tröskeln? :P

2011-05-11 @ 17:29:39
Postat av: Rebecca

tur att du påminner mig varje gång det kommer ut ett nytt avsnitt av oth, då slipper jag hålla koll själv:] hihi

2011-05-11 @ 17:54:07
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv: haha ja! :D typ 5 avsnittet på andra säsongen tror jag! :)

2011-05-11 @ 17:58:48
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/
Postat av: Maradona

Jag misstänker att det du kallar "skarv" och "träpinne under dörren" är en tröskel? Eller har ni annorlunda dörrar uppe i norrland som jag har lyckats missa? :(

2011-05-11 @ 18:11:45
URL: http://mrljung.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0