The Heart In All That Matters

Åhhh, så himla skänt det var att ta en dusch innen kvällen!
Nu behöver jag inte tänka på att jag måste göra det innan jag går och lägger mig ju!


Imorse hade vi nationella i engelska. Det var uppsatsskrivning som gällde och jag tror faktiskt att det gick ganska bra. För MIG gick det bra, men frågan är om det duger? Missade jag något?
Skönt att ha det struket nu iallafall..

Imorgon är det islamprov så riktigt än kan jag inte pusta ut innan helgen.
Förresten så är jag ledig på fredag, hehe. Får helg en dag tidigare än alla andra. Det är nämligen så att mamma och pappa åker hem från Karungi imorgon och då ska dom sova hos mig till på fredag och då ska jag visa dom stan oså, sen skjutsar dom mig till Marcus!



Nu tänkte jag att jag skulle läsa det där dumma kompendiet vi fick av våran religionlärare. Ett kompendium på hela 40 sidor. F R U K T A N S V Ä R T !!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0