Pontare Röjde På Kulturnatta

Haha, jajamen. Rubriken säger väl allt?
Var på kulturnatta igår med Marcus, Sebbe, Anette, Johanna och Sofia. It was awesome!
Jag och Marcus kom väl till stan vid 16.30 ungefär och vi åkte hem vid 23.30 kanske? Hade skapligt ont i benen, fötterna, nacken och ryggen då kan jag säga, haha.


Det bjöds på väldigt mycket musik under dagen och mest var det väl lokala band osv. Men även kända artister som Amy Diamond (haha), Roger Pontare + Team Pontare och Team Lisa från körslaget!
Pontare var helt klart bäst, och körerna. Speciellt när de sjöng "När vindarna viskar mitt namn". Då var det ös framför scenen vill jag lova, haha :D

Älskar när dom väljer att stå framför mig ♥


PONTARE!♥


:):):):):):):):):):):):):)

Nu ska jag och Marcus gå till Ica och köpa Piggelin♥
Ses!




Kommentarer
Postat av: Rebecca

buutt whyyyyy... vafan missa vi när vindarna viskar mitt namn fööööör,haha de är ju den enda man kan:]

2011-05-22 @ 15:56:25
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0