Passé Composé

Nu har vi gjort alla nationella i engelska. Så himla skönt!
Det gick ganska bra på läsförståelsen men hörförståelsen var lite knivigare tycker jag..
Nu har jag bara 3 nationella i franska kvar, som börjar nästa vecka, och 1 i Matte B + massa inlämningar -.-
MEN SEN ÄR VI FRIA! Längtar något så sjuukt mycket!

Jag skulle ju haft redovisning om Nationalismen i Italien idag, men våran grupp hann inte redovisa så vi ska göra det på torsdag istället. Jag hade egentligen velat göra det idag så att det hade varit över, menmen..
.
.
Ska ha engelska om ca. 5 minuter, trots att vi hade engelska hela morgonen. Man kan ju ändå hoppas på att han låter oss gå lite tidigare, eller kanske slipper hela lektionen, hihi.
.
.
Sen ska jag hem och plugga franska (jag har fått min första läxa, yay) och sen.. sen vet jag inte. Jag är assugen på frukt men den är slut hemma så jag måste åka och handla isåfall och det känns lite drygt. Men det kanske slutar med att jag handlar iallafall..
.
.
Anyways, see you later!




Kommentarer
Postat av: Rebecca

tycker typ nationella va svårt, jag brukar inte ha svårt för engelska men de va fan svårt:(



sv: ja skulle lyssnat på dig från början sanna!! :(

2011-05-10 @ 23:00:02
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0