Let's Get Happy

Hahaha oh my lord.. Jag kommer ihåg när jag kollade igenom några av mammas alla inspelade Eurovision Song Contest band och jag hörde den här låten för första gången. Jag blev så fruktansvärt kär i och glad av låten så jag satt och spolade tillbaka och lyssnade om och om igen! Och dagen efter kollade jag igen och igen och igen, haha. Jag gick omkring och dansade och sjöng till låten hela dagen och om jag inte sjöng högt så tänkte jag på låten. Den satt fastklistrad i mitt huvud!
Jag kollade på Eurovision Song Contest alldeles nyss, då dom visar alla andra låtar som ska vara med i år, och innan programmet var slut så visade dom några gamla framföranden från Tyskland och detta var ett av dom. Direkt så poppade det här minnet upp och nu sitter jag åter igen och sjunger till den:



Blir inte ni också glada av denna låt? Hahah :D
Dock blir man lite rädd för sångerskan som ser ut som en man, men ändå. Jag älskar hennes skärp!

Nu tänkte jag, glad och kär som jag är, gå och lägga mig!
Godnatt♥


Kommentarer
Postat av: maja malm

hahha den låten var ju inte bra men man tycker ju olika!!

2011-05-04 @ 06:51:17
Postat av: Rebecca

sv: haah jag tänkte väl! :] tack!

2011-05-04 @ 08:25:12
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0