Kompispris



Jaa hörni.. Såhär ser mitt kylskåp ut för tillfället. Jag vet att det ser lite ut, men för mig är det alldeles lagom, haha. Jag äter ju inte ost eller har några andra pålägg som oftast brukar fylla en del kylskåp. Dock brukar jag ha salami men det är så fruktanvärt dyrt att jag inte har pallat köpa det på ett tag..
Var och köpte massa frukt och risifrutti idag eftersom att frukten var slut och vi ska ha nationella i engelska imorgon och då ska jag ha med mig risifrutti tänkte jag!
Jag har mjölk, ketchup, senap o.s.v i kylskåpsdörren, bara så ni vet, hehe. Och apelsinjuice förbrukas flitigt!
Den där stora gurkburken i mitten är inte ens min. Johanna lämnade kvar den här..

Charmigt♥


Iallafall.. Nu ska jag se ett avsnitt av Smallville, sen får vi se vad jag gör.
Och sen ska ni veta att jag har bitit mig på insidan av underläppen flera miljoner gånger idag. Det är svullet och jag kan verkligen inte undvika att bita mig där, det är omöjligt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vafan ät du för mat då?:O

2011-05-03 @ 18:04:33
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/
Postat av: Lotta

Sv: Taaack! :)

2011-05-03 @ 21:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0