Jag Kan!

ÄNTLIGEN!
Idag fick jag reda på vad jag fick på Nationella i Matte A, och det blev ett VG!
Kan ni förstå hur stolt jag är över mig själv? Jag har bara fått G på de vanliga proven innan. Jag blev så himla lättad så jag vet inte vad..

Iallafall så är det nationella läs/hör i engelska imorgon, 08.30 (K*K!)
Har ju sovmorgon till 12.15 egentligen. Inte schysst!
Sen har jag redovisning i historia också, om nationalismen i Italien. Ye-ha vad skoj.
Inte har man hunnit lära sig vad man ska säga heller, så jag ska sätta mig med det nu och skriva ned lite stödord och så får jag väl helt enkelt se hur det går imorgon.



På fredag har jag prov i Matte B också.. Oh my lord :(
Och nästa vecka har jag nationella i Franska. Hur fan ska det gå då?! Har inte haft ett enda prov i franska under hela läsåret och jag har inte haft en särskilt aktiv lärare heller (!). Jag tror jag kommer få smaka på ett fläskigt IG faktiskt. Inte helt och hållet mitt fel dock...

Måste skriva lite om vad vi gjorde i helgen också, men det får jag ta lite senare för nu måste jag sätta igång med historiagrejen. Så vi hörs lite senare, pössss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0