Helgen Är Här

Äntligen! (ska jag säga som har legat hemma och varit sjuk hela veckan..)
Men det är inte bara det att vi får ledigt i 2 dagar, utan för jag får träffa mig älskling (dock kom han hit redan igår), och sen är det Kulturnatta imorgon också och på söndag firar vi 6 månader! How wonderful?!♥



Har suttit och skrivit på mitt fördjupningsarbete om HIV nu på håltimman så jag är faktiskt nästan helt klar med den, och den ska vara inne om en vecka. Så jag är nöjd med vad jag har åstadkommit under denna timme, haha.

Nu, snart.. om ca.5 minuter ska vi gå till lunchen och sen har vi matte. Sen slutar vi :)
Har ingen medicinlektion idag, så jag hade behövt jobba med fördjupningsarbetet hemma om jag inte hade gjort det nu, så ännu ett + för att jag jobbade med det nu! Då kan jag gosa extra med min älskling istället!;)♥

LUNCH NU, OMNOMNOM!




Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: hahahah ja typ! såg allt hur du stod och diggade;) men kul att se dig iaf!:D

2011-05-22 @ 14:48:26
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0