Give Me Something To Believe In

Nuuuuu har jag äntligen skrivit ned allt på små lappar. Blev 12 stycken, pfft.. Lite många kanske men skit samma. Orkar inte med historian längre..

Nu när jag har gjort det kan jag skriva en sammanfattning om vad vi gjorde i helgen:

I fredags åt vi thaibox med friterad kyckling och ris och sen tittade vi på en film. "Just Wright" heter den och den var helt okej faktiskt. Lite smårolig sådär :)


I lördags var det jättefint väder på förmiddagen så vi drog till stan med Matte och tänkte chilla lite, men attans också att det ska bli dåligt väder så fort man kommer till stan. MHM, solen försvann bakom ett stort jävla moln som vägrade att röra på sig, så vi blev inte långvariga i stan inte. Det böev riktigt kyligt faktiskt.
Dock hade vi tur med vädret lite senare på dagen. Vi skulle nämligen grilla med några kompisar runt 6-tiden och då fanns det knappt ett enda moln på himmelen och solen stod högt. Riktigt behagligt och riktigt trevligt hade vi det. Fin utsikt hade vi också.

Det där stora molnet var påväg bortåt ;)

Efter att vi hade grillat gick vi alla hem till Marcus och tittade på en film. "Seven" heter den och den var också helt okej!

I söndags gjorde vi absolut ingenting. Degade i soffan hela dagen i princip.
Hade nått så sjukt ont i huvudet så jag somnade en stund där, men jag tror inte Marcus grät över det för då kunde ju han passa på att se på Hockeyn, haha ;)
Vi spelade faktiskt basket på deras altan någon dag, men jag minns inte om det var på lördagen eller söndagen. Jag var nära på att skjuta ner Marcus fina katt från räcket, haha :( FÖRLÅT SIGGE ♥

Ska väl försöka gräva fram något att äta nu och sen se lite på tv eller nått.
Taggar verkligen inte morgondagen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0