Don't Let Anybody Tell You That You Can't

What up ?!

Tänkte sammanfatta helgen lite innan jag skriver något annat.
I fredags var jag och Marcus på bio och såg Pirates 4 3D. Den var riktigt bra, och något annat som var bra var att SF hade dampat och sålt våra bokade platser, så som "ursäkta för besväret" så fick vi ena biljetten gratis. Inte dåligt, haha.
Efter bion var det en hel timma kvar innan bussen till mig skulle gå, så vi bestämde oss för att gå hem i regnet men vi klarade det fint!
Igår hann vi inte göra mycket mer än vänta på bussar. Seriöst. Umeås bussar är åt helvete. Vi tog oss iallafall till Maxi för att handla men när vi var klara skulle det dröja en timme även här innan bussen till mig gick, så vi bestämde oss åter igen för att gå hem. Fattar ni hur mycket vi har fått gå i helgen ?! Ingen kan klaga på att vi är lata eller att vi inte har fått frisk luft, haha.

.
.
Just nu sitter jag helt själv i lägenheten och lyssnar på musik och läser bloggar..
Marcus åkte hem ganska tidigt idag för hans kusiner skulle ändå åka nedåt i landet.
Vi konstaterade idag att den här helgen var den sista gången han är här.. ever
.
.
.
Har inte gjort sådär överdrivet mycket idag kan jag ju säga.
Vaknade, åt frukost, spelade the sims 3, kollade på Justin Bieber Never Say Never och nu sitter jag här och hatar min dator. Den är så otroligt seeeg!
Marcus, min alldeles underbara teknikkunnige pojkvän, ska hjälpa mig med någon uppdatering på onsdag så förhoppningsvis kommer den fungera mycket snabbare efter det!
.
.
Så otroligt skönt det kommer bli att vara lediga torsdag-måndag, eller hur ?!
Kommer vara hos Marcus under dom "lovdagarna". Kommer faktiskt inte vara i min lägenhet så mycket 2 veckor framåt! Kommer vara här imorgon, tisdag och på onsdag åker jag till Marcus, kommer hem på måndag kväll vecka 23, är här tisdag, onsdag och på torsdagen åker jag tillbaka till Marcus eftersom att han tar studenten på fredagen! Sen kommer jag hit på söndag kväll, går i skolan måndag och tisdag och på onsdagen slutar vi!
Det är helt sjukt ju. Och det är bara 22 dagar kvar tills jag flyttar hem. Längtar ♥
.
.
Nu ska jag sluta skriva, haha. Ska kolla på ett Smallville avsnitt tror jag så vi hörs imorgon någon gång!
Hoppas ni har haft en bra helg. Godnatt allihopa!




Kommentarer
Postat av: Rebecca

alltså jag ska typ helt seriöst beställa hem the sims 3 imorgon:] fyfan så nörd man känner sig alltså:] sög ju att du flyttar hem, nu hinner jag ju inte se dig nå mer;o du verka ju as goo! :D btw, att justin bieber filmen typ va bra?

2011-05-29 @ 22:22:10
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv: Vi med typ! eller kanske mest jag, hehe(A) Men de värsta va ju att musiken va typ såhär cpläskigmongomusik också så man blev ba mer rädd kicko först ba; ne men denhär kommer ju inte va läskig sen när han hörde musiken då ba; jo jag skoja ba, den kommer visst va läskig! :]

2011-05-30 @ 10:24:03
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0