ZzzZzz

Toodiloo!

Nu är jag tillbaka i Umeå!
Bussen var framme 06.10 vid Ålidhem centrum och jag var innanför dörren 06.20.
Om ni bara visste hur jobbigt det är att åka buss så himla långt. Man sitter inte skönt och kan därför knappt sova, men man somnar ändå efter en stund för man är så trött.
Och vet ni vad? Jag använde toaletten på bussen! Blev jättekissnödig när vi hade lämnat Stockholm och insåg att jag aldrig skulle kunna hålla mig tills jag kom hem -.-

När jag kom hem gick jag och lade mig nästan direkt. Kom väl i säng 06.45 ungefär och sov till 12.00. Så nu är jag någorlunda pigg.
Dock har jag inte ätit något än så jag tänkte koka lite te och äta några knäckemackor!
Kanske ser en serie samtidigt också :)

Vilket fiasko att Eric Saade vann föresten. Hur tänker folket?.. Inte alls.
Det vinnande bidraget om jag fick bestämma:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0