What Are You Waiting For?

Okej, matteprovet gick verkligen uselt.. Dock kunde jag en VG-uppgift, yaay!:'D
Jag tror att jag ganska säkert kommer få göra omprov..



Och man blir inte direkt gladare av att Vampire Diaries inte har börjat än. Så jag kommer verkligen ha skittråkigt till Marcus kommer. Dock mår jag inte så bra heller, så jag lägger mig väl i sängen och sover. Perfekt sätt att börja helgen på, haha.

Meow!


Egentligen skulle jag följt med Anette och co. med hem till Anette och ätit tacos, haft sagan om ringen maraton och spelat CoD idag, men eftersom Marcus kommer hit så bidde det inte så.
Men jag och Marcus kommer ha det minst lika mysigt som tjejerna! Vi ska äta tacopaj, se The Walking Dead och sen blir det massage-stund. Inte helt fel ni ;)



See ya!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0