A New Day Breaks

Hejsan!

Jag vet att det egentligen inte blev någon bloggpaus nu, men jag känner att jag måste dela med mig av en sak. Det vore själviskt av mig att inte berätta det för er nu när det är klarlagt. Jag kommer inte orka skriva något långt inlägg nu. Huvudsaken är att ni får veta:

Jag ska flytta hem till Motala i sommar. Jag känner inte riktigt att jag klarar av pressen längre.
När det är så mycket som är på gång vill jag ta en paus från allting och kunna luta mig tillbaka på min familj eller mina vänner. Men eftersom att nästan alla mina vänner här bor utanför stan har vi aldrig chans att träffas, och det mår jag jättedåligt av. Jag saknar att komma hem till en trygg miljö.
Sen har jag även insett att jag har hamnat på fel linje. Det är inte natur jag vill gå, det är omvårdnad jag vill hålla på med, så när jag nu har chansen så ska jag byta linje till omvårdnad och gå om 1an. Och jag har faktiskt ingenting emot det. Visst att jag inte kan ta studenten tillsammans med alla andra 94or, men jag gör hellre någonting jag är intresserad av än att jag ska behöva lida igenom hela min gymnasiegång.
Det känns självklart jättetråkigt att lämna Johanna - vi som ville göra det här tillsammans, alla nya kompisar, N10e, en bra skola osv. men jag vill må bra till 100% och det gör jag inte just nu.

Nu vet ni iallafall hur det ligger till.

Ska tvätta nu. Puss!




Kommentarer
Postat av: Jenny

jag sa samma sak, jag har också sökt omvårdnad och ska gå om ettan men so what, huvudsaken är väl ändå att man får en bra utbildning

2011-03-31 @ 16:52:07
URL: http://baaiizz.blogg.se/
Postat av: Lottaa

Klart du ska göra det du mår bäst av gmn!

Men vi kommer sakna dig något enormt :(



Får verkligen ta till vara på tiden fram till sommarn nu! :) <3

2011-03-31 @ 19:03:44
Postat av: sötis

JAaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

Du är bäst sanna!!!!!!!!

2011-04-01 @ 14:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0