My Life Is Average

Hejsan!

Min franskalärare ditchade mig så jag drog hem tidigare idag. Hon ditchade mig igår också. Bra lärare, haha. Skönt att jag kommer slippa franska efter sommaren!
Btw, jag cyklade till skolan idag! Helt jävla livsfarligt ju. Det var massa spår överallt från andra som hade cyklat och dom hade frusit till is så jag var jätterädd för att jag skulle ramla, haha. Jag tror jag går imorgon...

Jag älskar att läsa My Life Is Average (http://mylifeisaverage.com) och F My Life (http://www.fmylife.com/) på lektionerna. Det är sååå underhållande:

"Today, I pretended to die in front of my dog to see how he would react. He stole my sandwich. MLIA"

"Today I was entering my room with my hands full. So I turned on the lights . . . with my tongue. I feel accomplished. MLIA"

"Today, my wife created a "Points Reward" system for the privilege of sex. 10 points for doing the dishes, 20 for the laundry, etc. How many points do I need before I can have sex with her? 2300. FML"





Nää nu ska jag äta sen ska jag tvätta. Kul. Hejhej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0