Give Me More

Åh, det nya One Tree Hill-avsnittet var jättebra! Och det slutade hur spännande som helst och jag känner bara att jag inte orkar vänta en vecka till innan jag får se ett till avsnitt!

- Något annat jag inte orkar vänta på är mina glasögon. Seriöst. Han sa:
"Levereringstiden ligger på 1-2 veckor". Okej. Jag skulle alltså fått dom förra veckan.
Men då fick jag ett samtal från Specsavers där en tjej berättade att jag får dom först om ytterligare en vecka. Idag har det gått ytterligare en vecka.. SÅ VART ÄR DOM UNDRAR JAG NU? Blir så himla less!
Jag måste få dom innan eller på fredag för på lördag åker jag hem till Motala..-

Påtal om... Kom på att jag kanske inte har nämnt så mycket om det? Om jag ens har gjort det?
Iallafall. Som jag skrev här ovanför så åker jag hem till Motalalördag. Bussen går kl. 07.55 från Ålidhem centrum just nedanför mig och den kommer åka direkt till stockholm (med ett stopp i.. någonstans.. så vi kan äta). Hur många timmar måste jag inte då försöka fördriva? Hoppas dom har eluttag på bussen, då kan jag spela The Sims ;)
Från Stockholm tar jag också buss tror jag, till Linköping och där kommer mamma och pappa att vänta på mig.
Jag åker tillbaka till Umeå lördagen den 12e mars så jag kommer alltså vara hemma i en vecka. Det tråkiga är väl att mina kompisar i Motala hade lov förra veckan så när jag kommer hem går dom i skolan :(
Men vi ska nog hinna träffas en del ändå hoppas jag :)♥

Mycket text det blev nu... Jag tycker vi avrundar med lite bilder och en svängig låt.

LIKA ?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0