This Is Our Last Dance

Ohh så tråkigt man kan ha ibland. Dock ska jag inte klaga för mycket. Jag har faktiskt lov och borde bara njuta av att jag är ledig och inte behöver göra någonting.
Men man kan ju träffa sina kompisar!... Om dem inte är i skolan förstås -.-
.
.
Imorgon dock, ska jag följa med Oliver till skolan! 08.10 börjar han, oh yeah.
Och han har värsta chill dagen så det ska bli kul! 6 timmars photoshop typ, haha.
.
.
.
.
Nu åkte mamma iväg för att hämta pizza, mmmmm
Tror inte jag bloggar mer idag. Har inget speciellt att säga. Ska se One Tree Hill och Pretty Little Liars resten av kvällen. Sooooft.
.
.
Sov gott allihopa!:)




Kommentarer
Postat av: Rebecca

ska fan adoptera jamie!

2011-03-10 @ 18:27:32
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0