The New Normal

Nu är mamma och skjutsar hem min syster och hennes barn. Vi har ätit våfflor, som var jäääkligt gott, jag har hjälpt Thilde med matten, vi har tagit kort (nedanför) och ätit kvällsmat. Jag hinner inte träffa dem något mer innan jag åker tillbaka till Umeå så det var bra att de kunde komma hit på eftermiddagen!
Som sagt. Jag kommer inte sätta min fot i Motala igen förrän på sommarlovet...







Haha, tror mamma står där i bakgrunden..


Tycker det är väldigt tråkigt att både Vampire Diaries och One Tree Hill har tagit en paus nu. Kommer ju inte ha något att titta på när jag har sett Pretty Little Liars :( .. Som jag förövrigt ska titta på nu, hihi.
Sen ska jag ta en dusch och gå och lägga mig!

Hörs imorgon, godnatt!




Kommentarer
Postat av: Rebecca

ja helt klart!!:D

2011-03-10 @ 20:19:16
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0