Puss

Hej allihopa!

Nu är jag tillbaka i Umeå igen efter en underbar helg hos Älsklingen i Övik.

Sammanfattning
I fredags gick vi på bio och såg "Hur många lingon finns det i världen", som jag nämnt några gånger nu. Den var verkligen jättebra! Hur rolig som helst!
Igår drog vi och käka på Sibylla med Matte, Sebbe och Mange och senare på kvällen drog vi hem till Eric med tusen pers och spelade spel och hade det trevligt.
Idag har jag inte mått så bra så vi har mest bara tagit det lugnt. Sebbe m.fl. kom över någon gång på eftermiddagen och vi spelade plump, åt blåbärspaj och tittade på sista avsnittet av Solsidan.

♥♥♥


Nu har jag precis käkat och tänkte gå och lägga mig, så vi hörs imorgon någon gång.
Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0