Pretty Little Liars

God kväll!
Den här dagen har varit toppen! Har gjort något nästan hela tiden. Det var länge sedan!

Jag har bl.a varit ute och övningskört med pappa! Det gick superbra med tanke på att jag inte har kört på typ, över ett halvår! Det känns som att jag börjar få kläm på det där med att köra bil, haha ;)

När vi kom hem igen åt vi och sedan gick jag hem till Cassandra där även Majah och Kristin var. Vi pratade en hel del, såg solsidan och pratade lite till. När man inte har setts på några veckor så har man ganska mycket att prata om ;)

Nu ska jag iallafall se ett eller kanske två avsnitt av Pretty Little Liars innan jag går och lägger mig. Fick idag reda på att det kommit ut nya avsnitt. Hela 9 stycken!!!! Helt underbart ju. Wiiiie!



Godnatt med er :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0