Orphan

Hejhej!

Jag sov över hos Majah igår och det var därför jag inte bloggade något på kvällen.
Det var riktigt mysigt! Vi klädde bl.a ut oss och tog roliga bilder och sen såg vi "Orphan" som måste vara den mest psykiskt påfrestande film jag någonsin sett. Den var verkligen hemsk, men jättebra! SE DEN!
Majah, Kristin, Cassandra och Elin klämde ihop sig i Majahs säng medans jag fick sova på en madrass så jag sov hur bra som helst inatt. Dock hade jag ingen kudde men det gjorde inte så mycket.



Jahopp, nu är klockan snart 12 så jag måste påbörja min packning. Ska åka in till Linköping 15.30 så att jag inte missar bussen till Stockholm.
Mamma har lagat en av mina favoriträtter till lunch. Lasagne, mmmm!

Till bussresan har jag laddat upp med 2 Bonaqua päron, 2 räksandwichar, 1 påse wine gums, 2 mentos fruits och 1 mentos mint. Jag hoppas jag kommer klara mig på det, haha.
Synd bara att jag missar melodifestivalen ikväll, när det är final och allt. Jag hoppas på The Moniker eller Swingfly! Får väl se reprisen imorgon..

Vill inte tillbaka till skolan än...............

Nu ska jag packa och sen äta!
Vi hörs nog imorgon igen. Puss och kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0