MAT

Ohoojj!

Sitter för tillfället och väntar på att mina pommes ska bli klara. Vill inte ha pommes egentligen, men hade inget annat hemma som jag orkar göra just nu.
Vill egentligen ha typ, lasagne eller potatis- och köttfärsgratäng, tacopaj, jägarsoppa, ris kycklingfilé och currysås.. Det är inte lätt ni :(

Måste verkligen göra en lista över maträtter jag ska äta under veckorna annars kommer jag leva på vatten och makaroner.

Förövrigt så har jag inte mycket mer att säga faktiskt. Saknar mest bara Marcus..
Måste plugga medicin sen. Och det lär jag väl göra i stort sätt resten av dagen. Men jag ska försöka slita mig ifrån pluggandet någon gång ikväll och se ett avsnitt av Glee!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0