LBS

Hejsan!
.
.
Sent inlägg idag, men jag skrev ju igår att jag skulle följa med Oliver till skolan. Så det är på Ljud- och bildskolan jag har hållit hus idag. Måste säga att skolan är väldigt liten och det är otroligt få elever (dock är ju skolan ny, men ändå). Men det är inte negativt direkt. Alla känner alla typ och rektorn är bl.a annat en av skolans 4 lärare och han är riktigt trevlig!
Idag har dem suttit hela dagen med "Adobe Flash CS4". Om man ska försöka jämföra det med något så är det väl nästan som photoshop, som jag har suttit med hela dagen. Dock går det inte ladda upp bilden jag har suttit och knåpat med :(
.
.
Snart kommer min syster och hennes döttrar hit och då blir det våfflor minsann, åh så gott! Har inte ätit våfflor på hur länge som helst..


Vet att ni också blev väldigt sugna på våfflor nu ;)




Kommentarer
Postat av: Anette

Testa klicka på "spara som" Och välj JPEG :)

Spara den som en kopia, då borde den gå att ladda upp

2011-03-12 @ 17:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0