It's A Wonderful Surprise

Ja då var provet gjort och nu sitter jag här hemma och bara tar det lugnt.
Det här engelskaprovet var lika lätt som det vi hade förra gången. Jag säger inte att jag kommer få alla rätt, men inte långt ifrån, förhoppningsvis :)


Hihi, innan provet kände vi oss nyttiga :)))


Okej.. Så vad ska jag göra nu?
Jo jag tänkte koka lite nudlar och sedan se det nya avsnittet av One Tree Hill som kom ut idag. Men efter det har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Blir väl det gamla vanliga. Dvs. se en annan serie och dricka te.

Imorgon har jag sovmorgon till 13.30. Himla skönt.
Och på fredag, om vi har tur, får vi kompledigt för provet som vi gjorde idag. Hoppas på det för isåfall har jag sovmorgon till 12.15 då, hihi.
SEN ÄR DET LOV! Jag klagar då inte.

"You're not you when you're hungry", så nu är det bäst att jag äter!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0