It's A New Day

Tjoooo!

Slutade tidigt idag (14.40) eftersom vi inte behöver gå på svenskan. Jag satt just och lyssnade på 80's Hits i Workout style, haha. Det finns faktiskt några riktiga goingar där!

Jag och Anette simmade 30 längder efter lunchen idag, som bestod av pannkakor med grädde och sylt. Det var så jäääkla gott alltså. Och imorgon ska jag simma med Charlotta på hennes specidrott lektion. Nu jeklar ska jag bli hurtig igen ;)

Den här låten får mig alltid att tänka på American Pie filmerna :o


Alldeles strax ska jag ner i tvättstugan och tvätta mina byxor, sen ska jag käka och efter det ska jag plugga matte. Har nämligen prov imorgon *gråter*. Jag undrar verkligen hur det kommer gå. Ah, hatar matte..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0