I Will Fall No Matter What I Do

Hallå eller!

Fick sluta typ en kvart tidigare idag men jag och några till satt kvar och spelade CoD, hehe. Nu sitter jag dock hemma och gör absolut ingenting. Funderar på om jag ska koka en kopp te eller dricka lite apelsinjuice och se någon film. Egentligen vill jag se en serie, men ingen serie har släppt något nytt avsnitt!!!! :(
Imorgon tror jag dock att det kommer ett nytt avsnitt av Pretty Little Liars, hihii♥

Påtal om inget så saknar jag teatern...


OM EXAKT EN VECKA FYLLER JAG 17 ÅR :D




Kommentarer
Postat av: Elina

Trodde du fyllde år den sextonde... känner att man har bra koll ;P

2011-03-28 @ 17:35:04
URL: http://astridelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0