"God" Morgon

....

Känns bra att dem håller på att riva vårat hus. Jodå.
07.30 blev jag väckt av ett himla liv. Det bankades och det mullrades och jag trodde att livet slutade här. Att jag skulle hungrig.
.
.
Men, huset står kvar. Ingen panik. Dock har vi inget golv kvar i källaren och det luktar mögel typ överallt.
Nu kanske ni undrar "Varför?!".. (Jag vet ju varför men jag undrar ändå "Varför hände detta oss?)
.
.
Jo det är såhär att för några veckor sedan upptäckte mamma att det hade gått hålavloppsröret nere i källaren. Och ni kan ju själva försöka tänka er vad som händer om man går på toaletten och utför diverse nummer, spolar och så är det ett fucking hål i avloppsröret?!
Jag kan ju säga såhär att golvet nere i källaren fick ta mycket skit (bokstavligt talat) och är nu bortrivet.
Grejen är ju att det här hade pågått ett tag, så det har ju spridits fukt längs med golvet nere i källaren och nu måste i princip allt golv bort. Häftigt va? :(
.
.
Vilken historia alltså. Vet inte om jag ska skratta eller gråta...
Nu önskar jag mer än någon annan att vi hade Extreme Home Makeover i Sverige.


Note: Avloppsröret är fixat. Just in case you thought something else.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0