God Blessed The Broken Road That Lead Me Straight To You

Hellu!

Jag luktar ris. Om mina knän. That's just weird.
Förutom att jag sitter och luktar på mina knän så läser jag i NK-boken. Har bara 2 sidor kvar att läsa, sen måste jag börja svara på instuderingsfrågorna. Och det är det jag ska sysselsätta mig med denna kväll. Plugg ♥



Jag såg det nyaste avsnittet av Pretty Little Liars förut, och det var som vanligt hur bra som helst. Verkligen en toppenserie!
Dock skulle det inte vara fel om Vampire Diaries och One Tree Hill skulle ge ut nya avsnitt snart igen...

ÅH FY BUBBLAN!
Jag kände just stanken från mina fötter. Dom luktar som pappas!!!!
Har gott runt i blöta skor hela dagen. Awesome. Nu ska jag slänga mina strumpor i tvätten innan jag avlider av stanken.

Adjö.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0