Frunch

God morgon!
.
.
Alltså jag hade nog världens drygaste dröm inatt.. Jag drömde att jag var så himla trött att jag knappt kunde öppna ögonen. Mina ögonlock var jättetunga. Jag såg nästan ingenting och ändå var jag uppe och gick. Jag fick känna mig fram. Det kanske inte låter så himla drygt, men det var verkligen jättejobbigt!
.
.
Imorse blev jag väckt jättetidigt av att min fasters man kom hit. Han pratar högre än ett brandalarm.
När han hade gått kunde jag äntligen somna om, men då dröjde det inte länge innan några byggarbetare kom hit och skulle hålla på och borra och greja i källaren så det blev inte mycket till att sova då heller. Men jag låg iallafall kvar i sängen..
.
.
Vid 12 kom Stoffe in på mitt rum och sa att jag inte skulle sova bort dagen, så jag gick upp och åt frunch (frukost/lunch) ;)
Och nu sitter jag här. Katten springer runt i huset och låter jättefult. Stackarn kan inte jama som en vanlig katt. Vet faktiskt inte vad det är för ljud hon gör, men jobbigt är det. Jag tror bara hon är kåt.
.
.
Idag har jag inget speciellt planerat. Ska se nått avsnitt av Pretty Little Liars nu och sen får jag se vad jag hittar på. Egentligen vill jag bara ligga i sängen och se på serier heeela dagarna. Det är ju trots allt lov. Man har tid med det. Men i slutändan så känns det fel att göra så. Och speciellt nu när jag är hemma i Motala, då vill jag ta vara på tiden jag har med familj och vänner. Synd bara att mina vänner är i skolan..
Kommer inte hem förrän sommarlovet nästa gång!

Pigg och glad... eller?

Nu har hon kommit till ro!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0