Dragon Emperor

Så himla skönt att äntligen vara klar med tvätten!
Jag har nog aldrig lyckats bli klar med den innan 19.00 förut :o
New Record!


Såååå, nu kan jag slappna av lite. Ta en apelsin, koka lite te, sitta i soffan och se på tv.
Ikväll klockan 21.00 på 6an visar dom Mumien - Drakkejsarens grav. Jag såg Mumiens återkomst som dom visade igår så jag kan lika gärna se den här idag. Då slipper jag tänka på skolan.. Blööh..


Kände för att använda lite mer våraktiga skor idag ;)

Ser ni vad som hänger i gardinstången? Jajamen, julen har inte flyttat ut hos mig än, haha ;)

Och nuuuuuuuuuu säger jag godnatt, hehe. Orkar inte blogga mer idag.
Natti natti ppl :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0