Det Kanske Är Svårt Att Se, Men Det Är Inte Svårt Att Älska Mig

Gillar att jag bara har gjort 1 inlägg idag. NEJ, inte alls!
Men jag har varit så himla trött. Blev jätteseg efter att jag hade varit och handlat. Sedan jag kom hem har jag lagat mat, pluggat och nyss sett en film. En novellfilm.
"Älska mig" heter den och jag tycker verkligen att ni ska se den. Det handlar om något som finns i det vardagliga livet runtom i hela världen. Mobbning.
Det är en otroligt rörande film som väcker många känslor och tankar. Jag blev riktigt riktigt förbannad och ledsen när jag såg den. Och det tragiska är att den här filmen visar verkligheten. Sånt här händer överallt och det når aldrig ett slut. Att det ska behöva gå så långt.. Vidriga äcklen.


Känns riktigt gött att ha rostbröd och salami hemma nu iallafall ♥


Äääähmen, nu ska jag borsta tänderna osv. sen ska jag sova, så vi hörs imorrn!
Godnatt!:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0