Be Careful What You Wish For

Upptäckte just att jag inte skrev något "godnatt-inlägg" igår. My bad..
När jag hade sett Pretty Little Liars så började "Familjen Annorlunda" och efter det var det "En unge i minuten", så jag satt som klistrad framför tv:n i 2h. Sen tittade jag på Pretty Little Liars igen innan jag gick och lade mig.
.
.
Jag vill ha sommar nu!!!
.
.
Nu sitter jag i sängen och äter jordgubbsfil och efter det hade jag tänkt hoppa in i duschen. Dock har vi ju inget golv i hallen i källaren så jag vet inte om jag vågar gå där nere?:(
Jag är själv hemma också så pappi kan inte rädda mig...
.
.
Det skadar ju inte att sitta kvar i sängen och titta på Pretty Little Liars ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0