Bad Boys

Usch.. Om ni bara visste hur ont i ryggen jag har. Har suttit helknasigt när jag har antecknat från medicinboken. Har skrivit ned allting utom några sjukdomar. Det får jag ta tag i imorgon på håltimman eller något. Orkar inte mer nu. Har suttit sedan jag kom hem från skolan.

Bad Boys 2 började just på 6an, så jag ska se den tänkte jag, innan jag går och lägger mig.
Sen kan jag inte bestämma mig för om jag ska duscha efter filmen, innan jag går och lägger mig, eller imorgon bitti?
Det lutar nog mest åt imorgon...



Jag har haft en väldigt lång och tråkig dag idag, men jag hoppas att ni har haft det bra :)
Om 2 dagar sitter jag och älsklingen i biosalongen i Övik och ser "Hur många lingon finns det i världen".
Längtaarrrr!♥



Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0