Another Day

Hejsan, hej hej!

Hur värt känns det att det är söndag + att en extra 1h bara försvann sådär idag? Inte alls värt enligt mig.
Helgen är över och älsklingen har åkt hem, så nu är jag själv igen. Vet inte riktigt vad jag ska göra.. Se någon film kanske?


Igår var vi iallafall och simmade på IKSU + badade bubbel. Very nice, yes.
Senare på kvällen var vi på Kafé Station med Sebbe i typ 3h. Det var jättetrevligt! Ett band, "Verkligheten", hade spelning där också och de var faktiskt riktigt härliga live och man fick deras demo helt gratis, så det var som pricken över i.

Imorse såg vi "Gullivers resor" med Jack Black i huvudrollen. Den var riktigt bra så om ni inte har sett den kanske ni ska ta och göra det!
Vid 3-tiden åkte vi in till stan för jag skulle köpa några skålar från Clas Ohlson och sedan käkade vi på Mc Donald's innan Marcus åkte hem. Jag fick ett lightsaber i min Happy Meal :'D


Nu ska jag ta och diska mina skålar och sen ska jag leta reda på någon bra film.
Later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0