21 Mars

Hej!

Jag är riktigt less nu... På idrotten skulle vi åka längdskidor men eftersom att jag inte har några fick jag och några till ta en promenad. Mina skor läcker in vatten så dom är alldeles dyngsura. Jag har inga andra skor heller att ta på mig, förutom tygskor, men jag tror inte de är mycket bättre än dom jag har nu, hehe.
Har samhäll om ca. 15 minuter, sen slutar jag, för vi behöver inte gå på svenskan. Så då ska jag hem, byta strumpor, byta skor och sen ska jag åka till Maxi och handla för jag har typ bara nudlar hemma. Jag har inte ens något bröd!

Idag fyller min fina vän Majah 17 år, så jag vill bara säga grattis och hoppas att du får en fin dag! Många kramar och pussaaaar till min stora tjej!!!!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0