Studenten 2011

HEJ BLOGGEN OCH ALLA DÄR UTE!
ÅH VAD JAG HAR SAKNAT ER!!!!!♥
(haha)

Sorry för den extremt dåliga uppdateringen, men jag har verkligen inte haft tid för att blogga och jag ska skriva en sammanfattning av min helg nu så ni vet varför det har varit så och den sammanfattningen kommer antingen bli kort och konstant eller ganska lång och halvt detaljerad, haha. Tänkte på vägen hem från skolan idag hur jag skulle lägga upp detta inlägg och det gick väl lite si och så med det ;)

1. Jag hade prov de 3 dagar som jag gick i skolan förra veckan, så jag var tvungen att plugga.

2. Åkte till Marcus i torsdags och jag kommer tyvärr inte ihåg vad vi gjorde då, haha, men jag hade uppenbarligen inte tid för att blogga.

HOS MARCUS

I fredags så tog min älskling studenten (ahh, kan knappt fatta det) så han åkte iväg ganska tidigt på morgonen för att äta studentfrukost osv.
Jag och hans familj gjorde oss iordning och åkte iväg vid 11.30 ungefär för att få någorlunda bra platser och när vi var där stod vi ute i värmen och väntade i ca. 35 minuter innan studenterna kom ut på scenen. DET VAR VERKLIGEN OLIDLIGT VARMT SKA JAG SÄGA ER!
När de var klara med sjungandet och skrikandet på scenen skulle de åka runt på flaken i stan och det skulle vi såklart se på en stund. Sen kunde vi åka hem och förbereda mat osv. till Marcus kom hem. Då käkade vi och sedan gick vi och vila en stund för Marcus stackarn var alldeles slut efter hoppandet på flaket med kostym och stekande sol.
Vid 17.30 eller nått så var det dags för studentfest.

I lördags var det också sjukt varmt ute, så jag, Marcus, Sebbe och Mange åkte till en strand och badade i havet och det var faktiskt riktigt skönt!
Vid 3tiden skulle Marcus fotograferas inför balen och då följde jag med och tittade. Sen drog vi hem och käkade innan det var dags för Marcus att åka till själva balen.
Jag och Sebbe åkte lite tidigare för att få bra platser men FAN HELLER, det var asbajsamycket folk så jag såg typ ingenting, det var trångt, varmt och svettigt.
Resultat av 2 dagar ute i 30graders värme = sönderbrända axlar.

I söndags åt vi middag hos Marcus farmor och jag tog 20.55-bussen hem.

NU ÄR SAMMANFATTNINGEN KLAR OCH DET ÄR DAGS FÖR LITE BILDER FRÅN BALEN!:D

Bilder från Studenten och fler bilder från balen kommer då jag har tillgång till det, haha ;)
Nu ska jag nog spela The Sims, hihi.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0