Skolavslutning

Äntligen, hihi!

Jag ska alldeles strax ta bussen till Aula Nordica där Minervagalan ska vara, men jag tänkte först visa lite hur jag ser ut samt berätta lite kort vad jag ska göra efter galan!





Samma klänning som förra året :(
Men vilken tur att jag ska gå första året en gång till då så jag hinner uppdatera min garderob lite, höhö ;)
.
.
Efter galan ska jag och några tjejer från klassen ta oss till något fik eller något liknande i stan för att fika/äta tillsammans. Idag är ju sista gången de får träffa mig på ett ganska bra tag så vi ska se till att ha lite trevligt nu innan jag far :)
.
.
Jag kommer nog blogga ikväll igen, men sedan kommer det dröja några dagar innan jag bloggar igen eftersom jag ska hålla på att packa osv så då hörs vi inte förrän jag är hemma i Motala!
.
.
Nu ska jag bege mig, puss!♥




Kommentarer
Postat av: Rebecca

men duu, vi ses ju kanske imorn;)

2011-06-15 @ 17:52:32
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/
Postat av: Cecilia Johansson

Min fina älskade Sanna!!

2011-06-16 @ 19:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0