I'll Be Your Woman

HEJ!

Nu var det några dagar sedan jag bloggade senast, hehe. Men jag har ju varit hos Marcus och haft andra saker för mig. Dock sitter han och spelar PS3 just nu, så då jag passar på att blogga.

Sebbe kommer hit snart för att klippa sig och sen ska han åka hem så då passar jag på att åka med honom. Inte helt fel att spara en hundring, hihi.
Det har då inte alls blivit så mycket plugg som det borde ha blivit under desssa dagar. Jag började räkna matte först igår och historian vill jag inte ens prata om..

Kommer hata dessa 3 dagar jag har framför mig så sjuuukt mycket.
Ska iallafall gå ut nu, så vi hörs väl i framtiden! Adios!




Kommentarer
Postat av: Rebecca

har ni massa prov i veckan eller?:( för några som går på minerva som ja känner dom hade typ 3 prov denhär veckan(A)

2011-06-06 @ 22:42:16
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0