Home Sweet Home

NU ÄR JAG ÄNTLIGEN MOTALABO IGEN!♥

Jag har faktiskt varit det i några timmar. Kom hem klockan 8 imorse och då var jag trött kan jag säga. Kunde inte sova någonting under hela vägen hem. Satt bara och nickade, haha. Tycker det är så läskigt att sova när man vet att både mamma och pappa har varit vakna i nästan 24h när dem är ute och kör bil. Det är ganska oroligt.. Men vi är helskinnade så allt är bara fint, förutom att det regnar och alla saker ligger ute i flyttbilen ;(
Men pappa vetni, han är en viking. Han hämtar sakerna åt sin kära dotter, hihi.

Nejmen hörrni, ville bara att ni skulle veta att jag lever och att det känns otroligt skönt att vara hemma igen. Ska strax äta kycklingfilé, omnomnom. Bloggar mer ikväll, puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0