Home, I'm On My Way

Idag flyttar jag äntligen tillbaka till Motala! Jag har längtat så sjuukt mycket efter denna dag!
Jag och Marcus håller på och packar det vi kan packa innan mamma och pappa kommer hit med fler flyttkartonger osv. Jag skulle kunna gissa på att de snart är i Övik så de är nog här inom 2 timmar. Då blir det att packa ner all småskit såsom glas, fat, böcker hygienartiklar osv plus att vi ska dammsuga och tvätta golv..

Egentligen kan vi inte göra så mycket mer innan mamma och pappa kommer hit nu, så jag tror att vi lägger oss i sängen och vilar en stund.

Vi hörs när jag är hemma i Motala och orkar blogga ;)
Puss och kram!





Kommentarer
Postat av: Elina

Kommer sakna dig! <3

2011-06-18 @ 15:57:05
URL: http://astridelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0