Grilltime!

"Godmorgon" gott folk!

Jaa jag säger godmorgon, för jag gick upp för en timme sedan, exakt, haha.
Har ganska ont i huvudet nu.. inte nyttigt att sova för länge. Det värsta är väl att jag satte klockan på 10 för att jag inte skulle sova så länge, men efter ett tag orkade jag inte snooza längre så jag stängde av klockan helt och vaknade med ungefär 40 minuters mellanrum och orkade inte gå upp förrän 13.09 ;)

Om 4 timmar ska jag befinna mig hemma hos Cassandra för att grilla.
Innan dess ska jag duscha! Skulle duscha när jag gick upp men då fanns det inget varmvatten så just nu väntar jag på att pappa ska komma hem med pellets så jag kan hoppa in i duschen någon gång!
Jag skulle vilja fixa med mitt rum idag, men det orkar jag inte. Det är kaaaaos här. Kartonger och grejer överallt. Man blir trött bara man tittar på det, haha.

Nejmen nu ska jag kolla i vilken kartong jag har mina underkläder, see you!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

skönt att va hemma?:D

2011-06-20 @ 14:19:20
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0