What Makes Me Calm

Heeejsan!
Har inte bloggat på några dagar nu för jag har bott hos min syster. Har varit "husvakt".

I onsdags var jag, Cassi och Kristin i Varamon och spelade minigolf. Sen drog vi till stan en sväng och kollade runt i olika affärer och fikade lite. På kvällen var vi hos syrran och spelade spel och tittade på film och sedan sov vi där.

Tidigt på torsdag morgon åkte vi iväg för att plocka jordgubbar och lite senare på dagen åkte vi till Cassis stuga för att bada, men det var bara jag och Cassis mamma som badade ordentligt!
Kristin badade halva rumpan ofrivilligt och Cassi kände bara på vattnet med fötterna :(

Vi misstänker att Majah kanske kommer hem idag och om hon gör det ska vi nog hitta på något ikväll, om hon orkar såklart! Annars händer inget speciellt ikväll. Det gör inte mig så mycket för jag är ganska trött. Men hoppas ändå på att få träffa Majah!

Hon blev blöt när hon försökte ta sig ur madrassen ;)

Vädret för ca. 20 minuter sedan. Man såg inte till stan som man annars gör!
Nu ska jag sätta mig på altanen och sociala med familjen.
Kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0