We're gonna use our voices and scream out loud

HALLÅ!

Jag veeet att jag varit en usel bloggerska, men det är så att jag har varit i Harge och campat med Nina och hennes föräldrar. Vi åkte i måndags och jag kom hem idag så jag har liksom inte kunnat blogga ;)
Vi har iallafall haft det jättetrevligt med sol, bad, mys, minigolf, yatzy, poker, geni och massa onyttigheter. Det kan verkligen vara jätteskönt att komma iväg en stund. Har inte varit och campat på en herrans massa år!


Just nu sitter jag och lyssnar på High School Musical-låtar for old times' sake. Började sjunga på "We're all in this together" i duschen, haha, så det är därför.. och nu är jag kär i låtarna igen. ÄLSKAR ATT VARA DISNEY CHANNEL ORIGINAL MOVIE-FREAK IBLAND!♥ Hihihi
.
.
Anyways. Om 8 dagar fyller min sötaste, snällaste, bästaste pappa 60 bast :o Gammgubben ♥
Då blire festligheter här hemma och massa onyttigheter igen såklart ;) Högljutt lär det ju bli...
Sen åker jag till älsklingen den 25e och stannar där i kanske.. 2 veckor? Det blir awesome ♥

NU ska jag nörda lite mer High School Musical, sen ska jag spela The Sims 3!
See ya'll around!





Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv; haha eller hur, ändå lite göööliiga:]

2011-07-15 @ 14:57:09
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0