Today

Hejsan!

Hoppas att ni mår bra allihopa! Jag mår iallafall hyfsat bra. Sov ganska dåligt inatt så jag är lite trött nu men jag har fått på mig kläder iallafall, haha. Klockan brukar väl bli runt 3 innan jag får på mig kläder annars när det är sommarlov.

Under dessa dagar som jag inte har bloggat så har jag inte gjort så fruktansvärt mycket. Har övningskört med mamma för första gången och det gick ganska bra det. Sen har jag varit hos min syster, sett film med Nina och sovit. Det är väl i princip det.

Idag ska jag knalla hem till min syster eftersom att hon och hennes familj åker till Egypten imorgon. Det hade inte suttit helt fel att åka dit, eller vad säger ni? Har inte varit utomlands på säkert 8-9 år.

Förresten så har jag riktigt fastat för en ganska ny låt. Jag vet inte om ni har hört den, men om ni inte har gjort det så tycker jag att ni ska ta och lyssna på den.

Timbuktu - Resten av ditt liv:

Skön va?!


Det var väl allt just nu. Vi hörs :)



Saknar min finaste, underbaraste pojkvän ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0