When You Fall Get Up

Hellu!
Förlåt att jag inte skrev något här igår, men jag orkade bara inte..
Jag och Älsklingen sov största delen av dagen, såg filmer.. Tog det lugnt helt enkelt. Lite senare på dagen fick vi besök av Kristin, Majah och Cassandra också.

Idag är det en tråkig söndag då ingenting är öppet så vi kan inte åka in till stan iallafall, men jag tror att vi kanske ska åka till någon pizzeria så Marcus får smaka på Motalas fantastiska pizzor!

Om endast 2 dagar fyller min söta bror 20 år (!). De är ju helt sjukt! Han börjar bli lite gammal tycker jag...
Så imorgon måste jag iallafall i till stan och se ifall man kan hitta på något att köpa te'n.

Sen blire bara chill resten av lovet. Å med det sagt så tar jag en bloggpaus tills jag är tillbaka i Umeå ;)
Saaaaaarry (A)

PUSSSSSSAR!♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0